De innerlijke reis

Vast staat dat de camino op vele mensen een blijvende indruk nalaat. Het is een dagelijks verhaal van loslaten, terug naar de basics van het leven, het achterlaten van zekerheden, een zee van tijd,…

Omdat ik dat allemaal nog zelf moet ervaren deel ik de gedachten van enkele pelgrims in onderstaand filmpje. Hoe ik het zelf zal ervaren weet ik nog niet, maar als het zover is en ik loop ergens tussen Beerse en Santiago de Compostela zal ik mijn gedachten graag met jullie delen. Voorlopig doen we het dus met ervaringen van anderen:

Vragen, suggesties en citaten voor je innerlijke reis, in het nederlands, op pdf: http://www.espritduchemin.org/Nederlands/heldentocht0_files/Espritkaarten.pdf

Geef een reactie

